Israeli Center

Private and Semi Private Lessons

AgesK-8th Grade

Private and Semi-Private Hebrew classes

מעבר למגוון הקבוצות הרחב ללימודי עברית, אנו מציעים שיעורים פרטניים וסמי פרטניים לכל הגילאים והרמות. השיעור הפרטני מאפשר ליצור "חליפה התפורה למידותיכם" מבחינת הדגש הלימודי.
לפירוט נוספים על התכנית הפרטנית של עמק גללו מטה

Classes

שיעורים פרטניים

התכנית בנוייה מ 30 שיעורים בני 40 דקות, המותאמים לרמתו של התלמיד. בשיעורים ינתן דגש על התקדמות בעברית באחד עד ארבעת היבטי השפה- האזנה, דיבור קריאה וכתיבה.לפני תחילת השנה יוגדרו יחד מטרות לשנה וכן יבחרו חומרי לימוד מתאימים לרמת התלמיד ולמטרות. בתכנית הפרטנית אנו מציינים את החגים או משתמשים בהם ככלי ללמידת עברית, אך הדגש הנו על מיומנויות השפה, תוך שימוש בתכנית הלימודים האיכותית של עמק. 

מועד השיעור יקבע לפני תחילת השנה בתיאום עם צוות הניהול של עמק, בהתאם לזמינות מורים וכיתות לימוד, וישאר קבוע. 

ניתן לבטל עד 2 שיעורים ולקבל מועד חלופי בסוף השנה. לרישום לתכנית הפרטנית של עמק לחץ כאן

שיעורים סמי- פרטניים

התכנית הסמי פרטנית בנויה מ 32 מפגשים בני 50 דק’ המותאמים לרמות התלמידים. בשיעורים ינתן דגש על התקדמות בעברית באחד עד ארבעת היבטי השפה- האזנה, דיבור קריאה וכתיבה.לפני תחילת השנה יוגדרו יחד מטרות לשנה וכן יבחרו חומרי לימוד מתאימים לרמת התלמידים ולמטרות. בתכנית הסמי הפרטנית אנו מציינים את החגים או משתמשים בהם ככלי ללמידת עברית, אך הדגש הנו על מיומנויות השפה, תוך שימוש בתכנית הלימודים האיכותית של עמק. 

אם יש לכם “צמד מוכן” המעוניין להירשם לתכנית הסמי פרטנית, אנא פנו אלינו לתיאום מועד לשיעור- בהתאם לזמינות מורים וכיתות לימוד.  

במידה ואתם מעוניינים בתכנית ואין לכם “צמד”, אנא פנו אלינו וננסה להתאים לכם תלמיד נוסף ברמה מקבילה. 

לפניה בנושא רישום לתכנית הסמי פרטנית של עמק לחץ כאן